Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: herstarten  (gelezen 561 keer)

Offline vanmill8

• Lid
herstarten
« Gepost op: 2011/01/26, 19:34:23 »
hallo. ik heb 2 keer , tijdens herstarten, na updates te hebben geinstalleert een donker beeldscherm gehad. ik zag ook dat het scherm wat oplichte en daarna weer donker en dan weer oplichtte en weer donker etc. bleef lange tijd zo, uiteindelijk weer op nieuw opgestart door de pc gewoon uit te zetten.
weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
bijvoorbaat dank.

Offline asphyxia

• Forumteam
Re: herstarten
« Reactie #1 Gepost op: 2011/01/26, 20:35:36 »
Beste Vanmil8,

Je zegt er niet bij welke ubuntu-versie je gebruikt  ;)
Er even vanuit gaand dat je (k)ubuntu 10.10 hebt: ja, dat heb ik ook vaak bij afsluiten, alsof het scherm ineens op halve kracht gaat. Dit had ik na een aantal updates een tijdje geleden.
(k)ubuntu 10.10 is een tussenversie, d.w.z. dat er wat meer geexperimenteerd wordt. Zolang alles netjes afgesloten wordt (kan ik zien voordat de pc echt uit gaat) maak ik me nog geen zorgen.

Als je een andere versie gebruikt zou er wat anders aan de hand kunnen zijn, en dan meldt je je maar  ;)
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Offline vanmill8

• Lid
Re: herstarten
« Reactie #2 Gepost op: 2011/01/26, 20:57:36 »
ja sorry.  ik heb ubuntu 10.10.  ja ik dacht dit al; ik heb waarschijnlijk niet alle programma `s goed afgesloten, maar ik vind dat moeilijk te zien dat komt ook dat ik windows nog gewend bent.
bedankt voor reactie.