Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Connect to server in LinuxMint 10  (gelezen 823 keer)

Offline henkoegema

• Lid
    • PA2HO
  • Steunpunt: Nee
Connect to server in LinuxMint 10
« Gepost op: 2011/01/24, 22:58:05 »
In Ubuntu 10.10 heb ik een applicatie "Connect to server" (onder "Places")

In Linux Mint 10 kan ik dat niet vinden. (of kijk ik niet goed ?)
Wel pakket moet ik installeren om dat te krijgen ?

Mvgr.
Henk
Miscere utile dulci. (Ter leering ende vermaeck)
http://www.henk.oegema.com
Registered linux user 520520.  In gebruik: Ubuntu 18.04.  Radio Amateur callsign: PA2HO Interesses: Raspberry Pi & Arduino

Offline Maik

• Lid
Re: Connect to server in LinuxMint 10
« Reactie #1 Gepost op: 2011/01/25, 09:40:17 »
Neem eens een kijkje op Linux Mint Users BE, er moet daar als ik me niet vergis een topic zijn aangaande een zelfde vraag. Een zekere madam genaamd femke98 die daar ook regelmatig vertoeft had dat topic gestart zover me bijstaat.  :)

Offline henkoegema

• Lid
    • PA2HO
Re: Connect to server in LinuxMint 10
« Reactie #2 Gepost op: 2011/02/10, 21:42:16 »
Neem eens een kijkje op Linux Mint Users BE, er moet daar als ik me niet vergis een topic zijn aangaande een zelfde vraag. Een zekere madam genaamd femke98 die daar ook regelmatig vertoeft had dat topic gestart zover me bijstaat.  :)

Heb het daar niet kunnen vinden.     :rolleyes:
Miscere utile dulci. (Ter leering ende vermaeck)
http://www.henk.oegema.com
Registered linux user 520520.  In gebruik: Ubuntu 18.04.  Radio Amateur callsign: PA2HO Interesses: Raspberry Pi & Arduino