Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: RTL uitzending gemist werkt niet  (gelezen 95017 keer)

Offline Suns

• Lid
Re: RTL uitzending gemist werkt niet
« Reactie #100 Gepost op: 2011/03/02, 12:14:07 »
Ik ben vandaag weer een klein uurtje bezig geweest met RTL gemist maar niks helpt , ik krijg dat zooitje niet aan de praat en geeft het nu ook op.
13th Gen Intel® Core™ i5-1340P × 16
geheugen 64,0 GiB

Linux Counter - user #51039

Offline RikRik

• Lid
« Reactie #101 Gepost op: 2011/03/02, 17:39:20 »
Ik ben vandaag weer een klein uurtje bezig geweest met RTL gemist maar niks helpt , ik krijg dat zooitje niet aan de praat en geeft het nu ook op.

Tot nu toe is er niemand anders dan Brent die RTL Gemist kan kijken.....ik krijg het ook niet voor elkaar, we moeten blijkbaar wachten op een moonlight versie die overeen komt met Silverlight 4.0

Offline Mikkel

• Lid
« Reactie #102 Gepost op: 2011/03/02, 22:56:56 »
........ het viel me op dat de filmpjes beeldvullend in beeld worden gebracht, de afbeelding van Brent laat een klein zwart gedeelte zien onder en boven het filmpje wat volgens mij vreemd is.

Er is nog wel meer vreemd aan de afbeelding van Brent. Want wat doet die vermelding van google.com links onderaan op zijn schermafbeelding.......?

Offline ivo

• Lid
« Reactie #103 Gepost op: 2011/03/02, 23:06:07 »
Worden wij door Brent in het ootje genomen?
Het kan bijna niet dat het bij hem als enige werkt en bij de rest van ons niet....
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline RikRik

• Lid
« Reactie #104 Gepost op: 2011/03/02, 23:11:13 »
........ het viel me op dat de filmpjes beeldvullend in beeld worden gebracht, de afbeelding van Brent laat een klein zwart gedeelte zien onder en boven het filmpje wat volgens mij vreemd is.

Er is nog wel meer vreemd aan de afbeelding van Brent. Want wat doet die vermelding van google.com links onderaan op zijn schermafbeelding.......?

Heel scherp van jou Mikkel...bij mij staat op die plek: "bezig met laden van rtl tv"  en dan, "klaar"

Ik kan bijna niet anders concluderen dat Brent een fantast is
« Laatst bewerkt op: 2011/03/02, 23:27:47 door RikRik »

Offline asphyxia

• Forumteam
« Reactie #105 Gepost op: 2011/03/02, 23:52:47 »
@Brent8800,

ik wil je graag geloven dat je de boel aan de praat hebt gekregen, mooi zelfs, maar zou je eens meer in detail ons kunnen laten weten wat en hoe je dit nu precies gedaan hebt? Meningen als 'veel weten van ict', daar kunnen we niet zoveel mee. Het zal je trouwens nog verbazen wat menig forumlid er hiervanaf weet, en waarom zou je de details onder de pet houden? Zo werkt dat niet hier, dit is open source, laat vooral geen detail onbenoemd. Als ik de reacties zo lees, lijkt het wel of we iets missen wat jij wel hebt. Ga eens helemaal terug, en benoem je stappenplan, capice;)
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

« Reactie #106 Gepost op: 2011/03/03, 00:32:25 »
Het is toch ook wel opvallend dat het alleen RTL is die niet werkt,van alle anderen kan je van alles bekijken,alleen wel met reclame..
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Offline MichelP

• Lid
« Reactie #107 Gepost op: 2011/03/03, 00:45:40 »
Ik ben ook meerdere problemen tegen gekomen met de flashplayer.
Op 64 bit valt de stream gewoon weg als ik in een ander tab blad surf,32 bit gaat goed.
Ik baalde er ook van want `laatste 8 uur journaal` van de NOS kon ik niet fullscreen zien.
Daar heb ik na veel zoeken iets op gevonden. 8)

Zodra het journaal in beeld komt zet ik hem op pauze.
Daarna maximaliseer ik het beeld en klik op play en het werkt. :rolleyes:
Heb het over onderstaande link.

http://nos.nl/uitzending/33972-20110302-200000-nos-journaal-2000-uur.html
2 Quad CPU Q8200 Linux Mint 13 maya

Offline Suns

• Lid
« Reactie #108 Gepost op: 2011/03/03, 12:09:03 »
@Brent8800,

ik wil je graag geloven dat je de boel aan de praat hebt gekregen, mooi zelfs, maar zou je eens meer in detail ons kunnen laten weten wat en hoe je dit nu precies gedaan hebt? Meningen als 'veel weten van ict', daar kunnen we niet zoveel mee. Het zal je trouwens nog verbazen wat menig forumlid er hiervanaf weet, en waarom zou je de details onder de pet houden? Zo werkt dat niet hier, dit is open source, laat vooral geen detail onbenoemd. Als ik de reacties zo lees, lijkt het wel of we iets missen wat jij wel hebt. Ga eens helemaal terug, en benoem je stappenplan, capice;)

Ik hoop maar dat Brent8800 het geheim met ons wil delen:-)
13th Gen Intel® Core™ i5-1340P × 16
geheugen 64,0 GiB

Linux Counter - user #51039

« Reactie #109 Gepost op: 2011/03/03, 12:19:35 »
@Brent8800,

Ik ben geneigd om te denken dat het geheim PrintScreen, knippen, plakken is :P

« Reactie #110 Gepost op: 2011/03/03, 16:40:57 »
Ja en in windows....

Offline brent8800

• Lid
« Reactie #111 Gepost op: 2011/03/03, 16:48:07 »
@Brent8800,

ik wil je graag geloven dat je de boel aan de praat hebt gekregen, mooi zelfs, maar zou je eens meer in detail ons kunnen laten weten wat en hoe je dit nu precies gedaan hebt? Meningen als 'veel weten van ict', daar kunnen we niet zoveel mee. Het zal je trouwens nog verbazen wat menig forumlid er hiervanaf weet, en waarom zou je de details onder de pet houden? Zo werkt dat niet hier, dit is open source, laat vooral geen detail onbenoemd. Als ik de reacties zo lees, lijkt het wel of we iets missen wat jij wel hebt. Ga eens helemaal terug, en benoem je stappenplan, capice?  ;)

Ik ben geneigd om te denken dat het geheim PrintScreen, knippen, plakken is :P

TAM TAM TAM(dramatisch deuntje).. helemaal gelijk. ik vond het gewoon grappig om zo'n grap uit te halen. ik denk dat jullie iets minder vonden :P.. ik ben helaas weer overgestapt op Windows om te kunnen gamen. En die google idd onder in snap ik ook niet want ik zat toch echt op rtl gemist.

Ubuntu was prettig om mee te werken alleen miste ik het gamen :P en via wine ging het niet goed:P
« Laatst bewerkt op: 2011/03/03, 16:59:09 door brent8800 »
Ubuntu 14.04 LTS

Offline RikRik

• Lid
« Reactie #112 Gepost op: 2011/03/03, 17:06:04 »
Tja, ik had al een donkerbruin vermoeden dat Brent de boel belazerde...niet leuk voor ons maar wel moedig van hem om het  toe  te geven. Brent ik wens je veel plezier met windows 

Offline brent8800

• Lid
« Reactie #113 Gepost op: 2011/03/03, 17:07:41 »
Tja, ik had al een donkerbruin vermoeden dat Brent de boel belazerde...niet leuk voor ons maar wel moedig van hem om het  toe  te geven. Brent ik wens je veel plezier met windows 

;) komt goed. Waarom zou ik het niet toe geven het werkt bij niemand :evil: belazeren wil ik het niet noemen:P gewoon een klein grappje :rolleyes:
Ubuntu 14.04 LTS

« Reactie #114 Gepost op: 2011/03/03, 17:57:49 »
leuk grapje hoor :D maar geen oplossing.
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu

Offline brent8800

• Lid
« Reactie #115 Gepost op: 2011/03/03, 18:03:34 »
leuk grapje hoor :D maar geen oplossing.

Helaas niet  :-[
Ubuntu 14.04 LTS

Offline jessy

• Lid
« Reactie #116 Gepost op: 2011/03/03, 18:13:36 »
Inderdaad, leuk grapje, ik snapte er niets van.
Als je dit op 1 april had gedaan, was ik er niet ingetrapt, hoor !
 =D

« Reactie #117 Gepost op: 2011/03/03, 19:00:36 »
Ik vind het ook niet zo erg :P Dankzij dat grapje heb ik wel de nieuwste versie van Moonlight nu. Je hebt het er wel mooi ingeplakt. Ik neem aan dat je alleen het Silverlightvenstertje zelf hebt geplakt? De rest was wel overtuigend Ubuntu inclusief dat zwart gebleven reclamevakje.

« Reactie #118 Gepost op: 2011/03/03, 19:48:52 »
Ik vind het geen leuk grapje, al had ik wel een vermoeden dat het een grap zou zijn.

Dit soort mensen moeten geweerd worden van het forum.
Server: Ubuntu 14.04 server edition
1 x Desktop: Mint 17.1
Netbook: Acer Aspire One Xubuntu 12.04.
Laptops: 1 x Asus Linux Mint 17.1, 1 x Acer XUbuntu 12.04

Offline brent8800

• Lid
« Reactie #119 Gepost op: 2011/03/03, 19:52:09 »
Ik vind het ook niet zo erg :P Dankzij dat grapje heb ik wel de nieuwste versie van Moonlight nu. Je hebt het er wel mooi ingeplakt. Ik neem aan dat je alleen het Silverlightvenstertje zelf hebt geplakt? De rest was wel overtuigend Ubuntu inclusief dat zwart gebleven reclamevakje.

;) inderdaad alleen het filmpje is geplakt met gimp. De rest was wel ubuntu ;)

@flyerman Je kunt ook niet tegen een grapje dat lang duurt -_-. je moet een beetje lol hebben in je leven :evil:
Ubuntu 14.04 LTS

« Reactie #120 Gepost op: 2011/03/03, 19:52:39 »
Kan er ook niet om lachen! >:(

Offline asphyxia

• Forumteam
« Reactie #121 Gepost op: 2011/03/03, 19:59:37 »
Och, een beetje practical joke kunnen we wel tegen... we voelden het al wat aankomen  ;)

Alleen jammer dat we de TS nog niet hebben kunnen helpen. Het wordt tijd dat silverlight naar de eeuwige jachtvelden gaat, en we andere standaarden krijgen.
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

« Reactie #122 Gepost op: 2011/03/03, 20:17:30 »
ik kan dit ook niet echt waarderen. We zijn hier serieus bezig om problemen opgelost te krijgen. Dit kost alleen maar veel tijd voor iedereen.

Offline RikRik

• Lid
« Reactie #123 Gepost op: 2011/03/03, 20:41:01 »

Het wordt tijd dat silverlight naar de eeuwige jachtvelden gaat, en we andere standaarden krijgen.

Ik denk dat we steeds meer silverlight tegen komen, maar microsoft is bijna uitontwikkeld, dus moonlight zal steeds meer tijd krijgen om te ontwikkelen.

Een mooi voorbeeld wat moonlight kan....inzoomen met de scrollwiel van je muis:

http://memorabilia.hardrock.com/

« Reactie #124 Gepost op: 2011/03/04, 00:20:22 »
Inderdaad!Dat zie ik Silverlight nog niet doen.Je kan zelfs tot heel klein uit zoomen en ook links en rechts en naar boven/onder scrollen... =D