Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: downloaden en bewerken muziek  (gelezen 777 keer)

Offline 5mceks12

• Lid
  • Steunpunt: Nee
downloaden en bewerken muziek
« Gepost op: 2011/01/06, 10:22:33 »
Ubuntu 10.04LST Kernel 2.6.32-27 Generic-Gnome 2.30.2-HP AMD AThlon 64 Processor 3200+ Geheugen 497GB

Volgende problemen doe zich voor bij het downloaden en bewerken van muziek met Rhytmbox

-Fout bij het opslaan van de informatie over het nummer
-Kon de tagschrijver elementen niet aanmaken
-Intern G-Streamer probleem maak een foutmelding

Kan dit verholpen worden?

Offline Cumulus007

• Lid
Re: downloaden en bewerken muziek
« Reactie #1 Gepost op: 2011/01/06, 12:34:07 »
Ik begrijp er niet zo veel van. Je download muziek met Rhythmbox? Je bewerkt de muziek met Rhythmbox? Wat bewerk je er dan aan?

Offline vanadium

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2011/01/06, 13:22:56 »
Ik vermoed dat hier bedoeld wordt het rippen van muziek van CD's naar audiobestanden op de PC met Rhythmbox. Ik heb echter geen ervaring hiermee.

Offline markba

• Lid
    • http://markbaaijens.nl/
  • Steunpunt: Ja
« Reactie #3 Gepost op: 2011/01/06, 15:13:29 »
Het kan er mee  te maken hebben dat 'vreemde' leesteken als ë, é niet goed verwerkt kunnen worden. Probeer eens de tekst van de titel(s) aan te passen en daarna opnieuw te rippen.

Offline RayonDeSoleil

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2011/02/23, 15:33:07 »
Ik heb hetzelfde probleem,

Ik gebruik de Rhythmbox vooral voor gewoon muziek af te spelen en mijn bestanden te bewerken (bv.: artiest, album ...)
Vroeger geen enkel probleem tot enkele weken geleden  ??? Er staan ook zeker geen 'abnormale' tekens in ...

alvast bedankt
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." — Marilyn Monroe