Raar maar waar: hier loopt deze pc als een trein. Bij de eigenaar thuis heb ik vastlopers, geen doorstart, ...
Ongewild heb ik waarschijnlijk een goede kernel verwijderd. Na het toepassen van wat op
deze website stond, had ik bovenaan een iets andere kernel staan. Na vijf maal proberen op te starten van deze kernel, heb ik na het opstarten op de kernel die eronder stond, eerst de verkeerde verwijderd, en daarna de desbetreffende kernel. Kijk, de mens bij wie deze pc staat, kent niks van computers. Hij gebruikte Windows maar defragmenteerde nooit, weet niet van het bestaan af van een antivirus, denkt aan zich verwarmen als je spreekt van een firewall, ... Dus heb ik een pc nodig die goed opstart, geen virussen kent en waarmee hij zijn mails kan lezen (ook de mail bijlagen) en/of afdrukken, kan chatten met zijn kinderen en eens een filmpje kan zien of een cd-tje beluisteren. Foto, film en geluids-bewerking zijn niet aan hem besteed. Men had aan hem een pc voorgesteld van 1.260 € ... Graag zou ik zijn oude pc oplappen, want die is krachtig genoeg voor dit soort zaken. In zijn warme huiskamer krijgt de cpu niet warmer dan 45° C. (Metertjes zijn ingesteld dank zij Pjotr. De eigenaar weet dat als de cpu boven de 60° C gaat, hij de pc moet afleggen en mij moet bellen. Als jullie dachten dat het enkel allemaal sneeuw is, die vorige maand is gevallen ...
Nope, ik heb eens zijn koelvin op de processor uitgeblazen en 't was hard nodig!
)