Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost] Willekeurig niet kunnen afmelden en afsluiten  (gelezen 1111 keer)

[opgelost] Willekeurig niet kunnen afmelden en afsluiten
« Gepost op: 2011/01/01, 14:41:17 »
In ongeveer de helft van de gevallen kan ik mijn account niet afmelden en ook niet afsluiten.
Als ik direct naar een andere account ga, kom ik op het inlog-scherm, als ik dan vanuit het inlogscherm afsluit gaat het afsluiten bijna altijd goed. Verder werkt alles goed en naar behoren. De harddisk heb ik al vervangen. Ubuntu 10.10.

Anko
« Laatst bewerkt op: 2011/01/06, 20:55:01 door ankomonster »

Re: Willekeurig niet kunnen afmelden en afsluiten
« Reactie #1 Gepost op: 2011/01/01, 21:43:26 »
Zie je rechtsboven in je paneel je gebruikersnaam en dergelijke gewoon staan, zoals altijd, of lijkt het alsof de zaken "door en over elkaar" staan?

« Reactie #2 Gepost op: 2011/01/01, 22:13:01 »
gebruik je de OpenOffice snelstarter? Die eerst afsluiten voordat je je afmeldt.

« Reactie #3 Gepost op: 2011/01/01, 22:46:34 »
De zaken rechts bovenin lijken normaal.
De snelstarter van openoffice zal ik uitschakelen.
Bij de andere accounts staat de snelstarter niet aan en daar heb ik dat probleem niet.
Lijkt goed, deze oplossing.
Ik ben benieuwd.

Anko
« Laatst bewerkt op: 2011/01/01, 22:54:02 door ankomonster »

« Reactie #4 Gepost op: 2011/01/04, 00:20:19 »
probleem opgelost.
Nooit gedacht dat een snelstarter voor zoveel ellende kan zorgen.
Bedankt voor de hulp.
Anko

Re: [opgelost] Willekeurig niet kunnen afmelden en afsluiten
« Reactie #5 Gepost op: 2011/01/10, 10:23:18 »
in de RC van LibreOffice is deze bug er al uit gehaald. Dit probleem behoort binnenkort dus tot het verleden.