Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Muziek op audio cd downloaden  (gelezen 1000 keer)

Offline 5mceks12

• Lid
Muziek op audio cd downloaden
« Gepost op: 2010/12/31, 08:08:52 »
In Itunes kun je bv de vier delen van een symfonie samenvoegen vooraleer de audio cd te downloaden.hoe doe je dat in ubuntu 10.04-LTS Rhytmbox?

Offline 5mceks12

• Lid
Re: Muziek op audio cd downloaden
« Reactie #1 Gepost op: 2010/12/31, 09:56:34 »
Ik Heb nog een vraag sls je muziek downloadt krijg je een verkorte Bestandsnaam bv. ABCDmp3 in je muziekmap Ik zzou liever de titel behouden +artiest?

« Reactie #2 Gepost op: 2010/12/31, 10:42:09 »
vraag 1:
bij mijn weten kan rhythmbox geen cd's branden
hiervoor kunt u "k3b" of "brasero" gebruiken (er zijn nog vele anderen, maar deze 2 gebruik ik vaak. brasero is al voorgeinstalleerd op ubuntu, k3b is te installeren vanuit het software centrum).
dan kunt u gewoon de 4 delen van de symfonie achter elkaar zetten (natuurlijk in de goede volgorde), en dan branden.

vraag 2:
dat hangt volledig af van waar u de muziek downloadt.
het is een bestand dat u download, en degene die het bestand geuploadt heeft, heeft de naam van de file (het muziekbestand) bedacht. dit kan dus bijvoorbeeld zijn: sign-flow.mp3 , maar ook song1.mp3

groet,
dex
The box said: "Requires Windows XP or better."
So i installed Linux.

Steunpunt Leiden en omstreken

Offline 5mceks12

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/12/31, 11:41:17 »
slechte formulering: ik download muziek van een audio cd naar de computer en dan krijg ik die compacte bestandbenaming

« Reactie #4 Gepost op: 2010/12/31, 18:47:29 »
inderdaad.
sound-juicer vraagt u om zelf de naam in te vullen (in sommige gevallen), en in andere gevallen vult hij ze zelf al in (als die u niet bevalt kunt u hem alsnog veranderen).

succes!
dex
The box said: "Requires Windows XP or better."
So i installed Linux.

Steunpunt Leiden en omstreken