Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Muziek op audio cd downloaden  (gelezen 1047 keer)

Offline 5mceks12

• Lid
Muziek op audio cd downloaden
« Gepost op: 2010/12/31, 08:08:52 »
In Itunes kun je bv de vier delen van een symfonie samenvoegen vooraleer de audio cd te downloaden.hoe doe je dat in ubuntu 10.04-LTS Rhytmbox?

Offline 5mceks12

• Lid
Re: Muziek op audio cd downloaden
« Reactie #1 Gepost op: 2010/12/31, 09:56:34 »
Ik Heb nog een vraag sls je muziek downloadt krijg je een verkorte Bestandsnaam bv. ABCDmp3 in je muziekmap Ik zzou liever de titel behouden +artiest?

« Reactie #2 Gepost op: 2010/12/31, 10:42:09 »
vraag 1:
bij mijn weten kan rhythmbox geen cd's branden
hiervoor kunt u "k3b" of "brasero" gebruiken (er zijn nog vele anderen, maar deze 2 gebruik ik vaak. brasero is al voorgeinstalleerd op ubuntu, k3b is te installeren vanuit het software centrum).
dan kunt u gewoon de 4 delen van de symfonie achter elkaar zetten (natuurlijk in de goede volgorde), en dan branden.

vraag 2:
dat hangt volledig af van waar u de muziek downloadt.
het is een bestand dat u download, en degene die het bestand geuploadt heeft, heeft de naam van de file (het muziekbestand) bedacht. dit kan dus bijvoorbeeld zijn: sign-flow.mp3 , maar ook song1.mp3

groet,
dex
The box said: "Requires Windows XP or better."
So i installed Linux.

Steunpunt Leiden en omstreken

Offline 5mceks12

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/12/31, 11:41:17 »
slechte formulering: ik download muziek van een audio cd naar de computer en dan krijg ik die compacte bestandbenaming

« Reactie #4 Gepost op: 2010/12/31, 18:47:29 »
inderdaad.
sound-juicer vraagt u om zelf de naam in te vullen (in sommige gevallen), en in andere gevallen vult hij ze zelf al in (als die u niet bevalt kunt u hem alsnog veranderen).

succes!
dex
The box said: "Requires Windows XP or better."
So i installed Linux.

Steunpunt Leiden en omstreken