Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Nautilus herkent geen synce-locaties  (gelezen 1141 keer)

[Opgelost] Nautilus herkent geen synce-locaties
« Gepost op: 2010/12/29, 15:17:23 »
Ik heb net de Sync software geïnstalleerd, nu krijg ik op de werkbalk het SyncCE tray icon versie 0.13 te zien. Als ik echter op Explore with filemanager klik dan krijg ik de volgende foutmelding.Nautilus kan niet omgaan met ‘synce’-locaties.

Hoe kan ik Nautilus wel om laten gaan met synce-locaties?
« Laatst bewerkt op: 2010/12/29, 22:24:05 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline jan11000

• Lid
Re: Nautilus herkent geen synce-locaties
« Reactie #1 Gepost op: 2010/12/29, 15:24:52 »
Als je nou eens zegt waar je wilt syncen, bron en waar naar toe.
Is gijs een netwerk plaats, klopt deze naam.
Heeft ubuntu verbinding met netwerkplaats, of moet je eerst met de hand er naar toe, dus ubuntu maakt niet automatisch een verbinding.
Indien je autmatisch een netwerk drive wilt verbinden, doe dit via de fstab.

Re: Nautilus herkent geen synce-locaties
« Reactie #2 Gepost op: 2010/12/29, 20:51:14 »
Ik wil mijn HTC touch pro2 syncen met de PC. Zoals beschreven op deze site http://forum.ppcgeeks.com/cdma-tp-upgrades/55209-solved-how-sync-htc-touch-pro-ubuntu-linux-hardy-heron-8-04-synce.html Het enigste pakket wat Ubuntu niet kon installeren uit het rijtje was synce-gvfs. Ik weet niet in hoevere dit invloed zou kunnen hebben. De materie is nl. nieuw voor mij. De verbinding is via USB. De gegevens van de HTC krijg ik wel te zien.

Update: Via deze site http://www.cognitionis.com/it/linux/ubuntu-installation/ synce-gvfs kunnen installeren, de PC herstarten. En klaar.
Nu nog de juiste mappen Synchroniseren, maar dat moet maar wachten tot morgen.

« Laatst bewerkt op: 2010/12/29, 22:23:31 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.