Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (OPGELOST) open office niet in de desktopmenu s  (gelezen 545 keer)

Offline erikb

• Lid
(OPGELOST) open office niet in de desktopmenu s
« Gepost op: 2010/12/20, 20:09:57 »
hallo,

Open office is bij Ubuntu 10.10 standaard in de desktop geïnstalleerd .Ik heb het echter verwijderd, maar later heb ik me  bedacht en toch via het softwarecentrum van ubunu de open-office kantoorsuite geïnstalleerd. Nu is er echter een probleem: de open office programma s staan nergens meer in de desktop. En ook in het softwarecentrum staan ze gemerkt als geïnstalleerd, maar ze staan niet gelinkt aan de desktop. Ze zijn dus niet terug te vinden... Ben ik iets vergeten?
« Laatst bewerkt op: 2010/12/21, 21:14:05 door erikb »

Offline erikb

• Lid
Re: open office niet in de desktopmenu s
« Reactie #1 Gepost op: 2010/12/20, 20:31:28 »
...even googlen en ik heb het gevonden... ik had de kantoortoepassingen verwijderd uit het hoofdmenu! =D

Offline joop13

• Lid
Re: open office niet in de desktopmenu s
« Reactie #2 Gepost op: 2010/12/20, 22:46:08 »
Geef ook even opgelost aan in de topictitel....
Door gebrek aan visie gaat het volk ten onder, een keur van raadgevers brengt het tot bloei.

Twee laptops 16.04 Ubuntu, 1 laptop Linux Mint,