Volgens de website van MSI zijn alle moederbord drivers up to date in Windows. Ik veronderstel dan dat het met het flashgeheugen op het moederbord ook wel goed zal zitten?
Mikkel,
Goede vraag. Helaas start mijn eigen oude computer wel op met deze cd. Graag had ik u gelijk gegeven, dan was het probleem gevonden.
Goed, de pc staat hier opengevezen (om het moederborje te achterhalen.
) , heeft er iemand een idee waar het verkeerd loopt, met welke hardware? En nee, het is niet de cd lezer want ik heb reeds met meerdere geprobeerd. Veel kan er niet verkeerd lopen want het is een low budged pc waar er een draadloze netwerkkaart is aan toegevoegd. De voeding mogen we uitsluiten? Schiet er nog over: het werkgeheugen en de HDD's of het moederbord zelf? Mocht het aan de HDD liggen, mijn cd kan de pc dan toch mounten? Mocht het aan het moederbordje liggen, ik zou de zeer slome XP onmogelijk kunnen opstarten? Schiet er nog het werkgeheugen over? Dit is 256 Mb, 400 Mhz, cl3. Wat heb ik liggen: een latje van 512 Mb, 400 Mhz, cl2,5. Heeft er iemand een idee hoe, waar en wat ik precies moet aanpassen van de timings in de bios van dit moederbord om met dit geheugen te kunnen werken? (Lees: Nederlandstalige handleiding gezocht ...) Eigenlijk ben ik nog altijd een pattattezak op het gebied van computers, dit gaat dus mijn petje ver te boven.
Mocht er iemand een goede Nederlandstalige site weten met een duidelijke en deskundig uitleg zonder overaanbod in verband met overclocken ... De timings die moeten aangepast worden, is eigenlijk onderclocken, als ik me niet vergis?