Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] KDE werkbalken instellen (iconen)  (gelezen 1169 keer)

Offline Stijnen

• Lid
  • Steunpunt: Nee
[Opgelost] KDE werkbalken instellen (iconen)
« Gepost op: 2010/12/14, 13:00:23 »
Vraagje KDE 4.5.4:

Via rechtermuisknop op een werkbalk binnen een applicatie, kun je de werkbalken instellen. Dit geeft je de mogelijkheid om 'Acties' toe te voegen en te verwijderen. Tevens staat daar een mogelijkheid om de pictogram en de tekst te wijzigen. Echter kan ik alleen maar de tekst wijzigen en niet het icoon. Deze knop is altijd uitgeschakeld.

Nu is dit een twijfelgevalletje waar ik dit bericht moet plaatsen, gezien het feit dat het geen Kubuntu distro betreft, maar dit probleem heb ik wel eerder met een KDE omgeving op Kubuntu gehad, verder toen nooit meer naar gekeken, dus wellicht is het er allang uit.

Mijn vraag is dus, of er een mogelijkheid om deze iconen te wijzigen, en ten tweede kan ik hiermee even filteren of het wellicht een distro specifiek probleem is mbt. KDE.

Alvast bedankt.
« Laatst bewerkt op: 2010/12/14, 23:20:59 door Stijnen »
superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!

Offline Vistaus

• Webteam
    • vistaus
Re: KDE werkbalken instellen (iconen)
« Reactie #1 Gepost op: 2010/12/14, 23:11:55 »
Distro-specifiek I guess, want hier in Kubuntu gaat het meer dan prima :)
Dus óf het is distro-specifiek óf programma-specifiek. Of een bug in het pakket, welke dus ook distro-specifiek is.

Offline Stijnen

• Lid
Re: KDE werkbalken instellen (iconen)
« Reactie #2 Gepost op: 2010/12/14, 23:20:48 »
Ok dan weet ik genoeg, thnx!
superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!

Offline Vistaus

• Webteam
    • vistaus
Re: [Opgelost] KDE werkbalken instellen (iconen)
« Reactie #3 Gepost op: 2010/12/14, 23:22:48 »
You're welcome :)