Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: forum bekijken vanaf Blackberry  (gelezen 1248 keer)

Offline pahendriks

• Lid
  • Steunpunt: Nee
forum bekijken vanaf Blackberry
« Gepost op: 2010/12/11, 08:17:57 »
Als ik op mijn Blackberry een reactie op het forum wil lezen en de toegezonden link open, dan krijg ik de volgende melding:

Sorry gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum! Vanwege je opmerkingen ben je hier niet meer welkom.

Dit lijkt mij niet de bedoeling, vanaf de PC kan ik wel gewoon naar de berichten, ik ben ook niet gebanned dus er gaat iets mis...

Het lijkt alsof ik het forum gewoon niet kan openen vanaf mijn Blackberry. In het verleden ging het wel goed, is er iets veranderd aan het forum?

Offline Vistaus

• Webteam
    • vistaus
Re: forum bekijken vanaf Blackberry
« Reactie #1 Gepost op: 2010/12/11, 11:24:15 »
Probeer eens de cache te legen van je BB-browser. Dit lost het probleem bij de meeste mensen op (we hebben dit al vaker gehad met mobiels in het verleden).

Offline pahendriks

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/12/11, 11:36:27 »
had ik zelf ook al geprobeerd, dat hielp dus niet.

Offline Nunslaughter

• Lid
    • timovwb
« Reactie #3 Gepost op: 2010/12/11, 11:55:04 »
Geef eens uw IP en hostname vanaf de Blackberry. Kan bijvoorbeeld via http://www.watismijnip.nl/

Misschien beter om dit te mailen naar forum <at> ubuntu-nl <punt> org , zodat deze informatie niet in het openbaar staat.

Offline testcees

• Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
« Reactie #4 Gepost op: 2010/12/13, 21:38:46 »
Ook op mijn Blackberry krijg ik de pagina dat ik een ban heb. Zal het ip nummer mailen.
Klik links bovenin op Documentatie

Offline Gotiniens

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2010/12/13, 21:51:14 »
Ik ken de werking van de Blackberry's een beetje omdat ik ze een tijdje in een bedrijfsomgeving heb beheerd. En ik denk dat het ook handig is om te melden of je een bedrijfs blackberry hebt of een prive blackberry...

Offline Rachid

• Vertaalteam
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #6 Gepost op: 2010/12/13, 22:40:24 »
Subforum forum?
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Vistaus

• Webteam
    • vistaus
« Reactie #7 Gepost op: 2010/12/13, 22:42:16 »