Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: wat betekent deze foutmelding van cron / apache2  (gelezen 684 keer)

Offline poj

• Lid
  • Steunpunt: Nee
wat betekent deze foutmelding van cron / apache2
« Gepost op: 2010/11/28, 22:39:56 »
Ik krijg een automatische mail van mijn systeem dat ik een fout heb:

/etc/cron.daily/logrotate:
apache2: Could not reliably determine the server's fully qualified domain name, using 127.0.1.1 for ServerName
[Sun Nov 28 06:48:14 2010] [error] VirtualHost _default_:80 -- mixing * ports and non-* ports with a NameVirtualHost address is not supported, proceeding with undefined results

en in een andere mail deze:

Failed to run /usr/share/webmin/cron/tempdelete.pl : No such file or directory at /etc/webmin/cron/tempdelete.pl line 11.

Wat betekenen deze meldingen en moet ik er iets aan doen?

Offline dwar

• Lid
Re: wat betekent deze foutmelding van cron / apache2
« Reactie #1 Gepost op: 2010/11/29, 09:44:36 »
Ik kan je niet vertellen wat ze betekenen, maar wel dat als je op de text van de foutmelding zoekt op google er een boel resultaten zijn.

Offline Buzzin

• Lid
Re: wat betekent deze foutmelding van cron / apache2
« Reactie #2 Gepost op: 2010/11/29, 10:42:33 »
Waarschijnlijk heb je iets staan als
VirtualHostName *
en dan <VirtualHost *:80>
Dat mag niet van apache, het moet beide * zijn of beide *:80

De andere foutmelding zegt me niet zoveel....
Football: A battle between two teams of mindless thugs over scraps of coloured cloth. Usually accompanied by the spectacle of 22 overpaid primadonnas kicking a ball on a field.
DebianDevuan, KDE & OperaVivaldi addict, RedHat Engineer