Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost] paneel verwijderd  (gelezen 609 keer)

[opgelost] paneel verwijderd
« Gepost op: 2010/11/13, 17:09:25 »
Ik heb door een lichtelijke stommiteit het bovenpaneel verwijderd. Ik heb een nieuw paneel gemaakt en daar de zaken opgezet die ik nodig heb. Ik kan er dus wel mee werken. Maar ik krijg het menu niet zoals het was...applicaties-locaties-systeem en daaronder de verdere opties. Is dat te realiseren of moet ik dan een herinstallatie doen. Ik gebruik 10.10 Maverick Meerkat.
« Laatst bewerkt op: 2010/11/13, 20:44:39 door gijsbertha »

Re: paneel verwijderd
« Reactie #2 Gepost op: 2010/11/13, 20:44:14 »
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/UbuntuStandaardPanelen?highlight=%28paneel%29#Allepanelenweg.2Cherstellennaarorginelestaatvanverseinstallatie.3F

- Roc
Hartelijk dank, het heeft gewerkt. Ik schrok overigens eerst wel, want alle panelen waren verdwenen. Ik kon de computer met toetsencombinaties resetten en toen kwam inderdaad de originele situatie terug.

Bertha