Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Checkgmail problemen  (gelezen 803 keer)

Offline Partynoud

• Lid
Checkgmail problemen
« Gepost op: 2010/11/13, 00:25:53 »
Checkgmail werkt bij mij niet goed (onder Maverick Meerkat). Eenmaal geinstalleerd doet hij het wel, echter als ik klik op "openen" (van berichten), verwijdert hij ze uit de lijst. Verder was het normaal dat door te klikken op checkgmail icoontje Gmail direct geopend werd, maar dat werkt ook niet meer.

Hebben anderen hier ook last van? En wie heeft er de oplossing voor?

p.s. ook na herinstallatie werkt hij niet goed

Re: Checkgmail problemen
« Reactie #1 Gepost op: 2010/11/13, 13:24:41 »
In mijn ervaring kan je beter een email client zoals evolution of thuinderbird gebruiken om je gmail te lezen. Thunderbird stelt zichzelf zelfs bijna volledig automatisch in bij gmail accounts.
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline Partynoud

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/11/16, 18:54:00 »
In mijn ervaring kan je beter een email client zoals evolution of thuinderbird gebruiken om je gmail te lezen. Thunderbird stelt zichzelf zelfs bijna volledig automatisch in bij gmail accounts.

Kan misschien, maar ik wil dat het progje het gewoon doet.

Offline barco78

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/11/17, 08:33:30 »
hm raar probleem ik zal eens voor kijken, want dat probleem heb ik niet
Intel core i3-dual 3.06ghz-64 bit  -ram 4gb - 500gb hdd - videokaart:nvidia 1ghz
Besturingsprogramma : ubuntu 11.10

Daarnaast diverse computers vanaf 2,4ghz met verschillende distros
-------------------------------------------------------------------
Linux user number #527239 (Link) http://counter.li.org/
-------------------

Offline valk

• Lid
    • mpvalk
« Reactie #4 Gepost op: 2010/11/17, 09:59:02 »
misschien eens proberen in een terminal checkgmail --update in te geven zodat je weer de nieuwste versie hebt?

Ik heb overigens wel een ander klein probleempje met checkgmail in maverick meerkat. Het icoontje in de taakbalk heeft een klein kadertje eromheen. In mijn 10.04 installatie neemt dat kadertje de kleur aan van de taakbalk waardoor je alleen het icoontje zit wat natuurlijk mooier is. In 10.10 krijg ik dat kadertje niet in een andere kleur dan lichtgrijs. Iemand hetzelfde probleem?