Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ubuntu one delen niet aanvinkbaar  (gelezen 618 keer)

Offline illya89

• Lid
ubuntu one delen niet aanvinkbaar
« Gepost op: 2010/11/12, 17:40:29 »
Hallo,

Ubuntu one is ergens niet goed geconfigureerd vrees ik want als ik een afbeelding of bestand wil delen via rechtermuisknop > ubuntu one > dan is delen zo donker dat je er niet op kan klikken. Wat doe ik fout?

Wat extra informatie: ik ben ingelogd met 2 computers op ubuntu one een laptop en desktop beiden runnen op ubuntu

met vriendelijke groeten
Illya

Re: ubuntu one delen niet aanvinkbaar
« Reactie #1 Gepost op: 2010/11/12, 20:17:40 »
Ubuntu one zit gewoon vol met bugs, elke week is er wel iets wat ineens niet meer werkt.
Meestal wordt het snel opgelost maar bij sommige bugs duurt het soms weken.

Re: ubuntu one delen niet aanvinkbaar
« Reactie #2 Gepost op: 2010/11/12, 22:33:44 »
@Johan Velthuizen
Daar heeft de vraagsteller niks aan, graag de forumrichtlijnen eens door te lezen.
"# Reageer alleen als je de topicstarter wilt helpen. "

@illya89
Als het goed is moet je de map waarin dit bestand zit eerst synchroniseren.
Dus eerst rechtermuisknop op de desbetreffende map, dan 'Deze map Synchroniseren', en dan moet het wel werken ;)
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?