Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Cashflow Manager  (gelezen 1862 keer)

Offline hstam65

• Lid
Cashflow Manager
« Gepost op: 2010/11/08, 22:26:48 »
Ik probeer Cashflow Manager Nibud 3.5 te draaien onder Ubuntu 10.10 met behulp van Play on Linux en Wine. Tot op heden zonder resultaat. Het programma start, geeft een foutmelding (Acces Violation) en start daarna door. Het ziet er echter niet uit en is heel traag. Ben zeer gehecht aan Cashflow Manager, maar ook erg te spreken over Ubuntu. Dus oplossing hiervoor zeer gewenst.

Re: Cashflow Manager
« Reactie #1 Gepost op: 2010/11/08, 22:36:06 »
Ik ken Cashflow manager zelf niet. Wat doet het en welke functies gebruikt u?

Zelf ben ik een fan van Homebank, dat ik gebruik voor mijn financiƫle administratie. Iets ingewikkelder is Gnucash. Eventueel kunt u ook nog Eekboek proberen indien u beide niets vind (ik heb geen ervaring met Eekboek)
openSUSE LEAP KDE
Kubuntu

Offline hstam65

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/11/09, 09:32:36 »
Functies van Cashflow Manager zijn vergelijkbaar met die van HomeBank. Inschatting op basis van verkenning HomeBank is dat het wat geavanceerder en gebruikersvriendelijker is. Ik heb nogal geinvesteerd in de overgang van een ander pakket naar Cashflow Manager. Vandaar dat ik er graag mee verder wil.

henk

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2011/01/02, 14:49:13 »
Ik heb C2shflow een tijdje draaiend gehad icm Wine, weliswaar icm Fedora, maar vrijwel alle functies waren operationeel, en het performde bovendien goed. Net een testje gedaan met Fedora14 en WIne samen met C@shflow 3.3, maar ook dat start goed op.