Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Blender mesh triangle tot quad  (gelezen 918 keer)

Offline Wim3065

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Blender mesh triangle tot quad
« Gepost op: 2010/11/03, 22:20:56 »
Hoi,

Ik heb een bestaand stuk die ik in Solid Edge getekend heb ingevoerd in blender.
Dit zou ik graag naar een Mesh omzetten, een square ipv een triangle. Dit ivm renderen. Is dit mogelijk om te doen met Blender?
Zo ja, kan iemand me hierbij helpen aub? Als ik het standaard stuk gebruik is het dus een triangle mesh ipv een square.
« Laatst bewerkt op: 2010/11/04, 16:02:22 door Wim3065 »

Offline Wim3065

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: Blender mesh triangle tot quad
« Reactie #1 Gepost op: 2010/11/04, 16:01:50 »
In blender heb je dus een tool als je naar je editor mode gaat om het triangles aan te passen naar quads. Enkel, als ik mijn stuk die in een .stl staat binnenroep, alles selecteer, ik zie dus de triangles en dan naar triangles to quads ga, gebeurt er helemaal niets. Moet ik hiervoor iets speciaals extra doen of is het gewoon niet mogelijk?

Offline Wim3065

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: Blender mesh triangle tot quad
« Reactie #2 Gepost op: 2010/11/05, 14:28:27 »
Opgelost met een Windows programma, een beetje jammer :). Maar ik heb er iets op gevonden, dit topic kan weg!