Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Surf links opslaan  (gelezen 557 keer)

Offline flytox

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Surf links opslaan
« Gepost op: 2010/10/26, 16:27:34 »
Hello,
Vraagje: bestaat er onder Ubuntu 10.04 / Google Chrome ,  een programma waarmee ik al mijn surflinks kan opslaan ? ( gemaakt in bladwijzerbalk )
bedankt voor info of tips .
mvg

Offline Buzzin

• Lid
Re: Surf links opslaan
« Reactie #1 Gepost op: 2010/10/26, 17:04:58 »
Ehm...ik snap niet helemaal wat je bedoeld, chrome houd je bookmarks/bladwijzers gewoon zelf bij toch?
Ik mag ook aannemen dat daar gewoon een export functie bij zit, dan kun je het opslaan in een html bestand, alle andere browsers kunnen dit gewoon lezen (denk ik, ik gebruik chrome niet)
Football: A battle between two teams of mindless thugs over scraps of coloured cloth. Usually accompanied by the spectacle of 22 overpaid primadonnas kicking a ball on a field.
DebianDevuan, KDE & OperaVivaldi addict, RedHat Engineer

Offline heir4c

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/10/26, 17:17:52 »
Rechts naast de adres balk staat er een 'moersleutel'. Klik daarop en kies: Voorkeuren.
Ga naar het tweede tabblad: Persoonlijke items.
Hier kan je voor de synchronisatie kiezen via google Dashboard om zo je favorieten (bookmarks) te synchroniseren met je andere computers.
Ik denk dus dat je surflinks via google opgeslagen worden. Daar zal die functie voor dienen. Heb er zelf geen ervaring mee. Heb wel chrome geïnstalleerd staan maar gebruik het bijna nooit.

Offline flytox

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/10/26, 17:36:09 »
Hello iedereen,
Heel juist, Google Chrome slaat de bookmarks op in Html ( heb ik gedaan) Als een andere Browser dat kan lezen is voor mij ook goed, maar onder windows had ik zo een programma waar ik al de  links  direct kon lezen ( zonder Html). Daarom mijn vraagje . Kan wel zijn dat zo een prg.bestaat onder Ubuntu Softwarecentrum.
Bedankt voor info.
mvg
Roger

Offline Buzzin

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2010/10/26, 18:11:31 »
Elke browser kan HTML bestanden lezen....daar bestaat het www uit :)
Maar dan zijn ze alleen niet zo mooi opgemaakt. (Maar daar kun je zelf gewoon aan sleutelen, HTML kun je met elke teksteditor bewerken)
Football: A battle between two teams of mindless thugs over scraps of coloured cloth. Usually accompanied by the spectacle of 22 overpaid primadonnas kicking a ball on a field.
DebianDevuan, KDE & OperaVivaldi addict, RedHat Engineer