Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Met welke software kan je een video bijsnijden?  (gelezen 1190 keer)

Offline kramer65

• Lid
Met welke software kan je een video bijsnijden?
« Gepost op: 2010/10/25, 11:22:10 »
Hallo,

Ik heb een korte video waarvan ik de bovenste balk wil wegsnijden (zoals een crop in GIMP). Ik heb nu een hele rits aan video bewerkingsprogramma's geprobeerd (Openshot, Kino, Pitivi, Avidemux en Kdenlive), maar ik kan de functie nergens vinden. Ik weet nu niet of de functie gewoon niet bestaat op linux, of dat ik hem gewoon over het hoofd zie.

Weet iemand in welk programma dit mogelijk is, en ook wáár in het programma ik het zou kunnen vinden? Zou iemand mij kunnen helpen?

Offline Tom

• Lid
Re: Met welke software kan je een video bijsnijden?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/10/25, 11:27:04 »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline kramer65

• Lid
Re: Met welke software kan je een video bijsnijden?
« Reactie #2 Gepost op: 2010/10/25, 11:36:29 »
Ik heb er even doorheen zitten bladeren, maar volgens mij staat het er niet bij nee..   :'(