Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Bluemail Central  (gelezen 829 keer)

Offline RdB

• Lid
Bluemail Central
« Gepost op: 2010/10/19, 22:40:28 »
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren een introductie gehad van het programma Bluemail Central onder Windows.

Het is een programma om direct vanuit je Office Pakket brieven en kaarten via de post te kunnen versturen.
Ik heb geprobeerd om dit Windows programma via Wine te installeren. Dit is gelukt, maar ik krijg het echter niet opgestart.

Weten jullie een oplossing, want dit programma is alleen in een Windows versie te verkrijgen, zie www.bluemailcentral.com

Alvast bedankt!

Richard

Offline Roc.am

• Lid
Re: Bluemail Central
« Reactie #1 Gepost op: 2010/10/19, 23:01:17 »
Misschien moet je in het menu eigenschappen (rechtermuisknop op .exe) onder het tabje rechten üitvoeren van bestand toestaan" nog aanvinken.

- Roc

Colin

• Gast
Re: Bluemail Central
« Reactie #2 Gepost op: 2010/10/21, 14:51:09 »
Goedemiddag,

Ik kreeg via Google Alert een melding binnen over deze vraag.
Mocht het nog niet gelukt zijn dan kunt u altijd bellen met xxxx-xxxxxx of mij direct mailen op Colin  ~  bluemailcentral.com

Er is trouwens ook een API beschikbaar mocht dat handig zijn. Www.bluemailcentral.com/api

Met vriendelijke groet,

Colin

edit moderator: commerciële reclame in handtekening is niet toegestaan. Telefoonnummer weggehaald, je kan de persoon even een persoonlijk bericht sturen met je phone nummer. Op die manier ziet verder niemand je nummer.
« Laatst bewerkt op: 2010/10/21, 15:41:56 door femke98 »