Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: synchroniseren evolution met outlook web access  (gelezen 1481 keer)

Offline kwj

• Lid
synchroniseren evolution met outlook web access
« Gepost op: 2010/10/15, 16:16:24 »
Heb sinds deze week Ubuntu op mijn netbookje, bevalt buitengewoon. Het enige wat nog niet zo wil is het synchroniseren van de agenda items in evolution met mijn outlook via web access. Niet alle agenda items worden overgenomen, soms maar de helft of zo. Verder begint 'ie iedere keer een lege agenda helemaal (of gedeeltelijk, soms....) te laden. Kan de agenda niet gewoon onthouden worden, en alleen wijzigingen toegevoegd worden? Dan kan ik ook offline met mijn agenda uit de voeten.

Offline kwj

• Lid
Re: synchroniseren evolution met outlook web access
« Reactie #2 Gepost op: 2010/10/15, 19:31:43 »
Hallo Ed,
Bedankt, ik ga hier idd maar eerst even op studeren. Groeten, Kees-Wim

Offline kwj

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/10/16, 09:44:52 »
Nogmaals....Evolution opnieuw ingesteld, ik krijg nagenoeg alle agenda items binnen, maar enkele niet, steeds dezelfde afspraken missen. Ik zie die items wel als ik met Firefox naar OWA ga. De meeste van de items die missen zijn afspraken met een herhalingspatroon. Kan het daar aan liggen? Andere afspraken met een herhalingspatroon zie ik echter weer wel...  ???
Groeten, Kees-Wim.

Offline Ed

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2010/10/16, 15:03:14 »
Hallo Kees-Wim,

Misschien moet je je probleem voorleggen bij Leo Cardinaals,  http://lcardinaals.wordpress.com/2010/10/10/ubuntu-de-perfecte-desktop-instellen-van-evolution-voor-microsoft-exchange-2000-2003-en-2007/
Hij heeft vaak panklare oplossingen.

Gr Ed.