Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Synology DS410J  (gelezen 1297 keer)

Offline Nassara

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Synology DS410J
« Gepost op: 2010/10/10, 15:07:51 »
Hoi,

Ik installeerde een Synology DS 410J en draai de DSM 3.0 in Ubuntu. Helaas blijkt dat bij het oploaden van files, de brower geregeld blijft hangen - zowel in FF als in Google Chrome. Bij Chrome krijg ik de foutmelding:
"The following plugin has crashed: usr/lib/jvm/java-6-openjdk/jre/lib/i386/IcedTeaPlugin.so"

Ik herinstalleerde de plugin reeds, doch zonder beterschap... Kan iemand me helpen?

Offline Buzzin

• Lid
Re: Synology DS410J
« Reactie #1 Gepost op: 2010/10/11, 10:54:27 »
Misschien kun je de 'closed-source' variant van Java (die van Oracle/Sun) installeren...
Maar de vraag is of dat aan de serverkant ligt of aan de client kan... ik denk zelf eerder aan de client kant.
Football: A battle between two teams of mindless thugs over scraps of coloured cloth. Usually accompanied by the spectacle of 22 overpaid primadonnas kicking a ball on a field.
DebianDevuan, KDE & OperaVivaldi addict, RedHat Engineer

Offline #!

• Lid
    • tuxtopia
« Reactie #2 Gepost op: 2010/10/11, 13:19:39 »
Ja, verwijder de IcedTeaPlugin en download de echte java plugin.

Offline Nassara

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/10/19, 19:37:10 »
En waar vind ik de "echte" java plugin?

Offline rja

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2010/10/20, 23:51:51 »