Oke,misschien moeten we ook even over de communicatie nadenken ik ben niet meer bepaald op de hoogte van de stand van zaken, er is al een website, en een naam
Dit topic is gesloten, en weer geopend, er is ergens anders een topic voor vergaderingen, waar dan? ik heb dit niet meegekregen
Als er een naam en een website zijn, neem ik aan dat er ook een club/stichting/ of wat het ook geworden is, is opgericht
zijn hier al vaste leden, wie zijn dat, waar kan ik dat vinden. Is al bekend wat de kwaliteiten van betreffende leden zijn, wat zijn hun taken, zijn er al ideeën/concepten met betrekking tot de uitvoering, oftewel, waar zijn we op het moment mee bezig??
overigens heb ik het idee dat er nu teveel beslissingen worden genomen zonder dat betreffende mensen weten wat nou precies het doel is, en wat de consequenties zijn.
Ik vind het in ieder geval wel jammer, dit sluit totaal niet bij mijn vraag aan, ik dacht dat we zouden gaan nadenken over leuke vormen van promotie, en die uitwerken, nu word er volgens mij van alles opgericht, en gesticht, en ik betwijfel wat straks de resultaten zijn.
Als ik er helemaal naast zit, laat dan alstjeblieft iemand weten, waar ik alle info kan vinden