Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Broadband internet USB stick, hoe krijg ik dit aan de praat?  (gelezen 646 keer)

yvonnefeijten

• Gast
Broadband internet USB stick, hoe krijg ik dit aan de praat?
« Gepost op: 2010/09/14, 17:27:34 »
Hallo Linux vrienden,

Ik heb ubuntu linux 2.6.31-21 generic  Notebook versie. Ik heb een USB broadband internet stick gekocht van de provider OPTUS (australie). Het model is HUAWEI E1762 HSPA USB stick.

Als ik hem inplug leest m'n pc hem wel maar kan hem niet afspelen omdat het voor mac of windows is gemaakt. Ik heb WINE geprobeerd maar zonder succes.

Ik heb bij 'Internet connections'  een nieuwe verbinding aangemaakt onder het tabje 'broadband'. maar als ik dan rechtsboven in beeld m'n internetverbindings-knopje aanklik en dan de nieuwe verbinding selecteer krijg ik geen verbinding.

Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen?! Ik ben mezelf aan het redden met windows in de tussentijd maar dit doe ik niet van harte.

Een ieder die me hiermee kan helpen is een held!

Bedankt,

Yvonne