Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Lijst met sneltoetsen voor Nautilus?  (gelezen 987 keer)

Offline Partynoud

• Lid
Lijst met sneltoetsen voor Nautilus?
« Gepost op: 2010/09/12, 22:18:20 »
Hallo,

Voor bepaalde handelingen wil ik sneltoetsen maken, maar da's soms nogal lastig als je niet weet met welke toetsen je bepaalde handelingen moet uitvoeren. Een belangrijke voor mij is "Hier uitpakken" (rechtermuisknop in Nautilus voor .rar of .zip-bestand uitpakken). Weet iemand voor "hier uitpakken" de toetsen op het toetsenbord? en heeft iemand voor de rest nog een lijst met dit soort toetsen?

Verder op internet gelezen dat men wel eens het progje keylauncher gebruikt, maar lijkt me niet echt nodig als je het progje sneltoetsen hebt, toch?

« Laatst bewerkt op: 2010/09/12, 22:29:34 door Partynoud »

In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Partynoud

• Lid
Re: Lijst met sneltoetsen voor Nautilus?
« Reactie #2 Gepost op: 2010/09/12, 22:58:47 »
http://ubuntu-tutorials.com/2008/06/27/gnome-and-nautilus-keyboard-shortcut-keys/ kan je hier iets mee?

Wel iets,bedankt, maar "unpack" of "hier uitpakken staat er bijv. nog niet bij....

Re: Lijst met sneltoetsen voor Nautilus?
« Reactie #3 Gepost op: 2010/09/12, 23:15:52 »
Ik vraag mij af of er wel een standaard sneltoets is voor deze functie. Ik ben deze nog niet tegen gekomen, maar dat zegt natuurlijk niet alles. Misschien een van de andere leden?
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.