Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Probleempje met Totem  (gelezen 1072 keer)

Probleempje met Totem
« Gepost op: 2010/09/06, 17:40:27 »
Kijk nogal eens op videoland.nl voor trailers van films. Sinds ik (razend enthousiast) gebruiker van Ubuntu ben wil dat niet lukken. Na aankiezen van trailer krijg ik een pop-up om met Totem te openen (kan ik ook niet veranderen naar bijv. VLC), maar krijg dan de volgende foutmelding: (zie bijlage). Mis ik hier een codec of zo?
Kees

Re: Probleempje met Totem
« Reactie #1 Gepost op: 2010/09/06, 18:56:24 »
Heb je dit gevolgd http://wiki.ubuntu-nl.org/Multimedia hiermee zou je multimedia compleet moeten zijn.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

« Reactie #2 Gepost op: 2010/09/08, 21:47:09 »
Ja, die is geinstalleerd. Het rare is dat het zowel op m'n desktop als op m'n laptop niet wil werken. Nog ideeën?

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #3 Gepost op: 2010/09/08, 21:51:38 »
Zoek in het software centrum eens op "totem mozilla". Is dit geïnstalleerd?
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Tom

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2010/09/08, 21:51:51 »
Bedoelt u bv zulke trailers want die spelen toch bij mij  moet wel mijn NoScript toestemming geven.
Heeft u misschien adblock aanstaan of zo.

« Laatst bewerkt op: 2010/09/08, 21:53:24 door Wanda »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

« Reactie #5 Gepost op: 2010/09/09, 21:45:25 »
Wazzaaa: Ja Totem Mozzilla is geinstalleerd.

En Wanda: Ik heb geen AD-block geinstalleerd, wel de firewall maar dat is om de Bittorrent te laten werken.
Je geeft ook aan dat je de  NoScript toestemming moet geven, ehhh hoe en waar doe je dat?

Alvast bedankt

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #6 Gepost op: 2010/09/09, 21:58:24 »
Wazzaaa: Ja Totem Mozzilla is geinstalleerd.
Aj, dat weet ik het zo niet

Je geeft ook aan dat je de NoScript toestemming moet geven, ehhh hoe en waar doe je dat?
NoScript is een add-on voor Firefox die je zelf moet installeren. Als je die nooit geïnstalleerd hebt kan dat het niet zijn...
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

« Reactie #7 Gepost op: 2010/09/09, 22:18:06 »
Had het al gevonden en idd niet geïnstalleerd. Als je nog ideeën hebt hoor ik ze graag.