Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu herkent de wireless connectie niet?  (gelezen 963 keer)

Offline MatthiasVanEeghem

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Ubuntu herkent de wireless connectie niet?
« Gepost op: 2010/08/31, 20:31:10 »
Goeiedag iedereen,

Ik heb zojuist Ubuntu geinstalleerd en ben er tevreden over, ziet er een clean, vlot systeem uit. Ik heb wel een redelijk groot probleem: hij herkent de wireless connectie niet. Ik heb al rond ge-googled om drivers te vinden maar heb niks gevonden.

http://forum.belgacom.net/view.php?bn=selfcareforumnl_verbindingsproblemen&key=1275767736&first=40

Volgens die pagina is het een ethernet modem en heb je dus geen drivers nodig, maar toch werkt het niet? Preciese modem details: BBox2 (door Belgacom). Als je enig idee hebt hoe ik dat kan oplossen, reply aub.

Alvast bedankt,
Matthias

EDIT: Woops, juist het ander board gezien, verplaats het please.
« Laatst bewerkt op: 2010/08/31, 20:38:28 door MatthiasVanEeghem »

Offline Gijsbert

• Lid
  • Steunpunt: Ja
Re: Ubuntu herkent de wireless connectie niet?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/08/31, 21:55:11 »
Dag Matthias, heb je deze link al doorgenomen? http://sites.google.com/site/computertip/geendraadloosinternet
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline MatthiasVanEeghem

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: Ubuntu herkent de wireless connectie niet?
« Reactie #2 Gepost op: 2010/09/01, 06:53:56 »
Nog niet, en dat zal ik zo doen, bedankt!

EDIT: Drivers installeren hielp, ik typ nu van mijn ubuntu partitie. Bedankt voor de hulp!
« Laatst bewerkt op: 2010/09/01, 07:15:52 door MatthiasVanEeghem »