Sinds een paar uur geleden ben ik ook Ubuntu user, prachtig programma!Echter kan ik MP3 alleen via VLC openen, je kunt een MP3 Licentie kopen voor 15 pond oid, ........
In Nederland is dit legaal, in sommige landen niet. Vandaar dat het niet in de standaard installatie zit.
nog een vraag, kan ik ook legaal de libdvdcss2 downloaden om DVD's af te spelen? of werkt dit weer anders(hoe dan?)
Citaat van: Gijsbert op 2010/08/31, 17:26:55In Nederland is dit legaal, in sommige landen niet. Vandaar dat het niet in de standaard installatie zit.Beste Gijsbert,Ontzettend bedankt voor je reactie. Ik ben op Ubuntu overgestapt omdat ik het gewoon heel gaaf vind, maar ook omdat ik graag alle software e.d. legaal wil doen. Dus ik vind het fijn te weten dat dit goed zit. Ook de microsoft lettertypen enzo mogen gewoon dus, mooi :-)Is het MEDIAPLAYBACK-pack van 15 pond voor landen als bijv. Engeland en wat nog meer? (just curious).Bedankt mensen!PS mn pc is net zo vlot als de Windows7 laptop als mn vriendin, en deze machine is al 3-4jr oud!