Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: bluesoleil vs Ubuntu 10.04  (gelezen 839 keer)

Offline lieger

• Lid
bluesoleil vs Ubuntu 10.04
« Gepost op: 2010/08/29, 12:01:28 »
ik heb Ubuntu 10.04 al een tijdje draaien en het draait voor mij erg mooi. nu heb ik bluesoleil geïnstalleerd, maar ik krijg steeds de melding: "sorry, could not launch Bleusoleil. The kernel version you login is 2.6.35-24-generic, but bluesoleil just support kernel 2.6.31-14-generic now.
you can download and install the newer drivers to support the new kernel: http://www.bluesoleil.com/download/Detail.aspx?PID=8

als ik naar de site ga dan kan ik niet de juiste drivers vinden. heeft het te maken met de versie van Ubuntu? of heeft iemand wel de juiste drivers gevonden?  ???

kan iemand mij helpen? =D

Offline vanadium

• Lid
Re: bluesoleil vs Ubuntu 10.04
« Reactie #1 Gepost op: 2010/08/29, 12:48:38 »
Het heeft te maken met de kernelversie, en dus inderdaad ook met de versie van Ubuntu. Ik zie dat ze tot Ubuntu 9.10 ondersteunen. Met die versie heb je een grotere kans dat het wel nog werkt. Indien niet, dan wordt het wachten tot ze 10.04 ondersteunen.