Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Wachtwoord uitschakelen?  (gelezen 4290 keer)

Wachtwoord uitschakelen?
« Gepost op: 2010/08/21, 12:36:23 »
Mijn moederbord's bios heeft geen mogelijkheid om de pauze uit te schakelen,dus na 5 minuten gaat iedere keer de pc op pauze als er niks gebeurd op het scherm(ook bij bekijken van een film!!).Als ik dus weer wil werken,moet ik iedere keer weer mijn wachtwoord in tikken en dat kan wel zo'n twintig keer per dag zijn!!!Daar word ik goed gek van!
Iemand een idee?
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Wachtwoord uitschakelen?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/08/21, 12:40:17 »
Kijk eens bij Systeem=>Voorkeuren=>Energiebeheer en Systeem=>Voorkeuren=>Schermbeveiliging.

« Reactie #2 Gepost op: 2010/08/21, 12:59:02 »
Dat laatste zou kunnen werken,dat eerste heb ik natuurlijk al lang geleden op nooit gezet.......Al heb ik nooit een schermbeveiliger zien draaien.....
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

« Reactie #3 Gepost op: 2010/08/21, 13:29:48 »
Systeem ==> Voorkeuren ==> Schermbeveiliging en dan bij "Vergrendel het scherm wanneer de schermbeveiliging is geactiveerd" het vinkje weghalen.