Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hardy(8.04) vervangen door Lucid(10.0.4.1)-> Gdesklets werkt niet meer  (gelezen 618 keer)

Offline lizardman

  • Lid
zoals de titel va dit topic al zegt, ik heb Hardy vervangen door Lucid (eerste punt-uitgave) maar nu kom ik er achter dat de gdesklets niet meer willen opstarten.
Na wat googelen las ik ergens dat een oudere versie van gdesklets (0.36.1-3) wel nog zou werken op Lucid, maar het probleem is dat ik nergens een .deb kan vinden van deze oudere versie. Ook niet in /var/cache/apt/archives/

Heeft iemand dit probleem ook gehad en opgelost??
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)

Offline Kiwinote

  • Lid
    • Launchpad
Re: Hardy(8.04) vervangen door Lucid(10.0.4.1)-> Gdesklets werkt niet meer
« Reactie #1 Gepost op: 2010/08/20, 16:49:19 »
Alle versies die voor lucid beschikbaar zijn geweest zijn te vinden op https://launchpad.net/ubuntu/lucid/+package/gdesklets
Versie 0.36.1.-3 staat daar niet tussen, maar versie 0.36.1-2ubuntu1 wel. Als je doorklikt op het juiste link dan kom je op een deb bestand uit.

Edit: zo te zien zijn dat alleen de eerste en de laatste versies die op lucid zijn gebouwd. Een -3 versie was er wel degelijk, te raadplegen via https://launchpad.net/ubuntu/lucid/+source/gdesklets/0.36.1-3ubuntu1
Doorklikken onder het kopje 'builds' > 'built files'.
« Laatst bewerkt op: 2010/08/20, 16:54:27 door Kiwinote »

Offline lizardman

  • Lid
Re: Hardy(8.04) vervangen door Lucid(10.0.4.1)-> Gdesklets werkt niet meer
« Reactie #2 Gepost op: 2010/08/20, 17:31:20 »
Bedankt! Ik heb wel op launchpad gezocht, maar blijkbaar op de verkeerde plaats.
Ik ga er mee aan de slag.
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)