Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: google chrome video probleem  (gelezen 1997 keer)

Offline m@rijn

• Lid
google chrome video probleem
« Gepost op: 2010/08/17, 16:08:31 »
ik heb een erg vreemd probleem bij het bekijken van filmpjes/flash toepassingen via google chrome. Als ik bv een filmpje via sporza.be wil bekijken, dan knippert het beeld van dat filmpje voortdurend en kan ik het nagenoeg niet zien. Als ik het beeld echter op full screen zet, dan knippert het plots niet meer :s. Ook bij flashtoepassingen knippert het beeld. Ik heb al een update van flash gedaan, zonder resultaat echter. Ondertussen heb ik ook chromium geïnstalleerd, maar ik blijf met hetzelfde probleem zitten.
in firefox heb ik dit probleem niet. En wat ook vreemd is: met youtube filmpjes heb ik ook helemaal geen probleem.

weet iemand raad?
dank,
Marijn

Offline spawn

• Lid
Re: google chrome video probleem
« Reactie #1 Gepost op: 2010/08/19, 19:06:55 »
ligt niet aan chromium in iedgeval want werkt bij mij wel. welke ubuntu versie heb je? want daar kan het verschillen in zitten met de ubuntu-restricted-extra want meschien heb je niet de juiste flash player geinstaleerd
lees dit maar een door :http://sites.google.com/site/computertip/multimedia

voor als je 10.04 gebruikt tenminste?
''the quieter you become, the more you are able to hear''

Offline m@rijn

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/08/19, 19:10:22 »
ja, ik gebruik 10.04. Heb effe chrome geinstalleerd in windows, daar geen problemen. Het moet dus aan ubuntu liggen.

Offline spawn

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/08/19, 19:14:09 »
''the quieter you become, the more you are able to hear''