Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gwibber Facebook alleen maar Replies  (gelezen 628 keer)

Gwibber Facebook alleen maar Replies
« Gepost op: 2010/08/10, 09:40:59 »
Ik gebruik sinds 10.04 Gwibber om mijn Facebook account bij te houden en om te kijken wat mijn vrienden doen. Maar sinds een week ofzo krijg ik geen update meer van mijn prikboard of wat mijn vrienden doen ik krijg alleen maar replies te zien, Of oude sen messages.

Ik kan nog wel messages sturen maar die zie ik ook niet in Gwibber alleen op Facebook.com.
Ik heb Gwibber al op nieuw geinstaleerd en alle config files weg gehaald. Ook heb ik mijn facebook account er op nieuw ingezet. Maar dit mocht allemaal niet helepen.
Verder heb ik ook deze vage oplossing geprobeerd om mijn hele systeem op engels te zetten  http://digitizor.com/2010/05/23/how-to-fix-gwibber-bug-of-not-updating-the-twitter-timeline/
Maar ook dit hielp niet.

Heeft iemand ook dit probleem? En hoe zouden ik dit kunnen op lossen.

\BoudewijnD
Desktop: AMD AThlon II X4 630 2.8 GHz, ATI Radeon HD 5450 1 Gb, 4 GB, 1.5 TB. Ubuntu 12.04 LTS
----------------------------------------------------------------------
Linux user number 519529
Registreer als Linux gebruiker op: http://counter.li.org/

Offline Thijsg

• Lid
Re: Gwibber Facebook alleen maar Replies
« Reactie #1 Gepost op: 2010/08/28, 22:47:16 »
Graag meld ik mij hierbij aan voor oplossingen; het probleem betreft bij mij Twitter. Toen ik de tweets op twitter.com las, kwamen ze opeens weer in Gwibber. Vandaag dacht ik weer dat er iets mis was, maar uit onderzoek blijkt dat als de mensen die ik volg iemand anders antwoorden, ik daar geen melding van krijg. Niet op twitter.com, maar ook niet in Gwibber.