Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Logitech Desktop LX710 problemen  (gelezen 951 keer)

Logitech Desktop LX710 problemen
« Gepost op: 2010/07/22, 15:50:03 »
Goedendag iedereen,

Net een nieuw toetsenbord gekocht maar ik zit met een raar probleem. De 'delete' toets wordt door linux gezien als een '1'.  Dus steeds als ik tekst achter de cursor wil verwijderen krijg ik 1-tjes.

Ik heb al zitten rommelen met showkey, getkeycodes, setkeycodes, etc maar dat wil niet baten. Een andere toetsenbord indeling heb ik ook al geprobeerd. Voor de rest werken alle andere toetsen wel goed (behalve de multimedia toetsen).

Toetsenbord is een US English 105 toetsenbord.

edit Vaag.. na wat kloten en xserver reset is het gelukt... Nu nog de multimedia toetsen werkend krijgen
« Laatst bewerkt op: 2010/07/22, 16:00:08 door Koen Bokern »

Offline nomko

  • Lid
    • Ubuntu Linux Gebruiker Site
Re: Logitech Desktop LX710 problemen
« Reactie #1 Gepost op: 2010/07/22, 18:16:48 »
Goedendag iedereen,

Net een nieuw toetsenbord gekocht maar ik zit met een raar probleem. De 'delete' toets wordt door linux gezien als een '1'.  Dus steeds als ik tekst achter de cursor wil verwijderen krijg ik 1-tjes.

Ik heb al zitten rommelen met showkey, getkeycodes, setkeycodes, etc maar dat wil niet baten. Een andere toetsenbord indeling heb ik ook al geprobeerd. Voor de rest werken alle andere toetsen wel goed (behalve de multimedia toetsen).

Toetsenbord is een US English 105 toetsenbord.

edit Vaag.. na wat kloten en xserver reset is het gelukt... Nu nog de multimedia toetsen werkend krijgen

Blij dat ie voor zoverre werkt. Heb je de sneltoetsen voor je toetsenbord al goed ingesteld onder:
Systeem > Voorkeuren > Sneltoetsen.
Handige site voor de Ubuntu gebruiker:
https://sites.google.com/site/ubuntulinuxgebruiker
-------------------------
https://www.dropbox.com/referrals/NTQ4MzUwNDc5
-------------------------
Linux user number 515471
----------------------