Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Waar kan ik MainActor downloaden of is er een ander programma wat het zelfde kan  (gelezen 1130 keer)

Ik heb een stukje over MainActor gelezen, met dit programma zou het mogelijk zijn om van een analoge TV kaart op te nemen. Ik heb inmiddels een hele hoop links geprobeerd, ik krijg dan steeds een 404 fout te zien.
Dus als iemand wat weet, houd ik mij aanbevolen.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

VLC. Daarmee kun je analoge TV kijken en opnemen.

Bedankt Thijsg voor de links, helaas kom ik er niet verder mee.
De eerste link heeft packages tot 9.10
De tweede link is versie 3.53
De derde link, voor de gewone download moet je een abonnement nemen en voor betalen. De bittorrent wilt niet downloaden.

VLC. Daarmee kun je analoge TV kijken en opnemen.
Ik zal wel iets verkeerd doen met de instellingen, ik krijg alleen een groen beeld. Even kijken of ik een goede HOWTO kan krijgen.

Offline Thijsg

• Lid
Hoe zat dat ook alweer met die TV-kaart? Hij deed het in 8.10 toch wel en in 10.04 niet? Je kan dan wel teruggaan voor MainActor, maar in die versies zou de kaart het direct al doen. :P Verder heb ik helaas niets.

Daarvoor heb ik ander moederbord gekocht, in hoofdzaak door een gebrek aan PCI sloten. Het geluid en de ethernet aansluiting werkte niet meer naar behoren, daardoor had ik allemaal losse kaartjes.
Ik draai nu 10.10 en alles werkt naar behoren.
« Laatst bewerkt op: 2010/07/04, 21:59:51 door Gijsbert »

Offline Thijsg

• Lid
O, dat monster? Daar moet ik nog een pb over sturen. Werkt de TV-kaart in 10.10?

Ja, zonder terug te vallen op tvtime uit 9.10 en een falende geluidskaart op het oude moederbordje.