Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Linux vragen.  (gelezen 7701 keer)

Linux vragen.
« Gepost op: 2010/07/03, 20:23:07 »
Ik heb gisteren Ubuntu 10.4 geïnstalleerd. Dat is allemaal goed gegaan. Alleen krijg ik uitzending gemist niet werkend.
Ik heb de handleiding van Pjotr opgevolgd. Maar krijg telkens: Waiting for video.
iemand een idee, wat ik kan proberen om uitzending gemist te laten werken.
Ik heb vrij weinig ervaring met Ubuntu dus als iemand nog andere tips heeft om Ubuntu zo goed mogelijk te laten werken hoor ik het graag.
« Laatst bewerkt op: 2010/07/31, 19:28:20 door Rick op den kelder »

Re: Linux vragen.
« Reactie #1 Gepost op: 2010/07/03, 21:26:56 »
Neem aan dat je Firefox gebruikt als webbrowser.
Als je het volgende ingeeft in de adresbalk about:pluginsdan krijg je een overzicht van welke plugins Firefox gebruikt.
1 daarvaan is Totem, deze moet/zal je tegenkomen in het overzicht als Windows Media Player Plug-in 10 (compatible; Totem).
Hier speelt het goed, dus ik heb een vermoeden dat de plugin niet goed werkt of zelfs niet aanwezig is.
Ubuntu Pocket Guide and Reference - LinuxCommands.org - Manual Pages (man)

PC: Ubuntu 18.04 LTS /  Intel Core i5 8600 / Gigabyte B360M DS3H / Samsung 970 EVO / Corsair Vengeance LPX 16GB

« Reactie #2 Gepost op: 2010/07/03, 22:10:10 »
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb een schermafdruk gemaakt van de pagina.

« Reactie #3 Gepost op: 2010/07/04, 13:30:53 »
Ik heb vanochtend zo lopen kloten met alle software pakketten, dat ik nu ook geen geluid meer heb.