Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Toetsenbord weigert opeens dienst  (gelezen 8548 keer)

Offline tap

• Lid
Toetsenbord weigert opeens dienst
« Gepost op: 2010/06/24, 21:52:50 »
Hallo,

Ik was bezig een tekening in GIMP te veranderen en toen heb ik lang de shift toets vast gehouden, ik kreeg een vraag of ik hier iets mee wilde en daarbij heb ik voor annuleren gekozen. Aansluitend heb ik nog de aangeboden updates geinstalleerd.

Vanaf dat moment doet mijn toetsenbord het niet meer. Het stomme is alleen dat het wel werkt bij het inloggen. Daar kan ik gewoon mijn wachtwoord invullen, etc. Ik gebruik 9.10.

Iemand een idee, hoe ik mijn toetsenbord weer werkend krijg?

Groet.

Re: Toetsenbord weigert opeens dienst
« Reactie #1 Gepost op: 2010/06/24, 23:02:31 »
Als je de shift toets te lang ingedrukt houdt, wordt de toegankelijksheidfunctionaliteit in geschakeld, was\ is mij ook regelmatig overkomen, zeer irritant
Ga naar Systeem>Voorkeuren>Toetsenbord>Tabblad Toegangkelijkheid> Haal het vinkje weg bij Toegankelijkheidsfunctionaliteit
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline tap

• Lid
Re: Toetsenbord weigert opeens dienst
« Reactie #2 Gepost op: 2010/06/25, 13:04:01 »
Gijsbert,

Bedankt voor de oplossing. Het werkt weer.