Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Brother MFC-7840W  (gelezen 618 keer)

Offline ejfrolich

  • Lid
Brother MFC-7840W
« Gepost op: 2010/06/17, 23:19:32 »
Ha allemaal. Ik heb net een Brother MFP (MFC-7840W) laser printer gekocht en aan mijn 3 10.04 systemen gehangen. Installeren van de printer was heel simpel want de driver is al aanwezig. Ook de scanner was een fluitje van een cent, drivers downloaden en automatisch (dus niet zoals Brother heeft bedacht) installeren. IP adres was ook heel simpel in te stellen op de printer zelf in het menu. Ik heb de fax nog niet geprobeerd want heb die behoefte niet zo erg. Ook WiFi van de printer niet geprobeerd omdat de kabel erg dichtbij is. Printer kan ook via USB worden aangesloten maar dat heb ik niet gedaan.

Printkwaliteit is wat mij betreft prima en geen verschil met mijn HP2100Tn. Scannen gaat niet super snel maar foto's zijn zeer bruikbaar en documenten gewoon prima. Kopieren is gewoon prima en vlot. Er wordt geklaagd over het lawaai van deze printer maar ook dat vind ik in vergelijking met mijn oude HP of zelfs de nieuwere HP's op mijn werk geen isue. De document invoer werkt prima. Kortom een lekker makkelijk te installeren MFP die gewoon goed presteert voor een heel redelijke prijs!
Linux Mint, mijn nieuwe keus!