Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Kubuntu: Herstel uw paneel  (gelezen 19134 keer)

Re: Kubuntu: Herstel uw paneel
« Reactie #25 Gepost op: 2010/12/09, 23:36:24 »
Ik doe sowieso niet aan inconsequentie met hoofd- en kleine letters, en al zeker niet in een artikel dat ik handgeschreven heb. Ik denk dat Rachid dit per ongeluk gedaan had.

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #26 Gepost op: 2010/12/09, 23:59:01 »
Het maakt me niet zoveel uit wie het heeft gedaan.
Ik heb ze alleen samengevoegd. Het komt hier vandaan ;). De hoofdletters lijken hier misschien inconsequent gebruikt. Maar het is volgens mij gewoon goed. Want opties die je moet aanklikken worden met een hoofdletter geschreven. De rest niet. ;)

Ik heb die versie waar het vandaan kwam teruggezet.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Petervdw

• Lid
« Reactie #27 Gepost op: 2010/12/10, 00:26:43 »
Goed hoor. Dan laten we dat toch zo. Het is me al een hele eer als ik de andere taalfouten mag verbeteren.

Even nog over de volgende zin:

voor Paneel toevoegen... Kies eventueel op het nieuwe, lege paneel voor rechtermuisknop → Eigenschappen en zet de locatie op de plaats op het scherm waar u het paneel wilt hebben.

Klopt het verband in die zin wel met "de locatie op de plaats enz".

Moet het niet zijn: "en zet het paneel op de plaats op het scherm waar u het wilt hebben."

En dan: kun je opties die je moet aanklikken niet beter cursief in het artikel zetten?

Vr.groet, peter

« Laatst bewerkt op: 2010/12/10, 00:37:15 door Petervdw »

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #28 Gepost op: 2010/12/10, 10:52:15 »
En dan: kun je opties die je moet aanklikken niet beter cursief in het artikel zetten?
Ik vond ook al dat we die opties duidelijker konden maken. In de richtlijnen staat dat we ze vetgedrukt horen te doen.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Petervdw

• Lid
« Reactie #29 Gepost op: 2010/12/10, 11:17:07 »
Nou, ik ben niet zo op de hoogte, maar in het begin van het artikel staat ergens "Panelen toevoegen".
Dat vind ik ook wel duidelijk.
Ik hoor graag hoe je het wilt hebben, dan wil ik het wel veranderen.

Vr.groet, peter

Ja, de richtlijnen gelezen, (daar ging ik oorspronkelijk niet voor op pad), en inderdaad, aan te klikken toetsen ====> dikgedrukt. Morgenavond probeer ik dat wel even. Even zoeken, maar dat zal wel lukken.

Inmiddels de veranderingen doorgevoerd, viel me erg mee, gemakkelijke doc. editor.  ^-^
Met Kubuntu heb ik geen ervaring, dus de juistheid van de knopbeschrijvingen kan ik niet beoordelen, maar ik neem aan dat die juist waren. Ik gebruik alleen Ubuntu 10.04 en ws. door de opeenvolgende versies trof ik hier toch ook wat andere knoptitels in de menu's. Meteen meegenomen.
« Laatst bewerkt op: 2010/12/11, 22:35:12 door Petervdw »

« Reactie #30 Gepost op: 2010/12/12, 20:36:28 »
De knoptitels van Kubuntu zijn juist; ik heb ze immers als Kubuntu-gebruiker zijnde zelf verwerkt in het artikel ;) En de knoppen op Kubuntu veranderen niet of nauwelijks; titels blijven vaak wel hetzelfde op Kubuntu.