Hoi forummers,
Al vele malen ( lang gelden) geprobeerd maar nooit bevredigend gelukt om Kubuntu te installeren.
Nu wil ik "Uncle Bill" toch definitief vaarwel zeggen dus het moet er maar eens van komen.
Ik heb Kubuntu 10-04 geinstalleerd (wat een verschil met wat jaartjes geleden!) en loop al meteen tegen probleempjes aan. Dus al weekenden lang op jullie forums rondgelezen maar toch kom ik er niet uit.
Het eerste probleem is dat ik geen internet/netwerk heb. Aha, mijn netwerkkaart is de Netgear WG311.v3 en die ondersteund geen Linux dus ben ik aangewezen op de ndiswrapper. Via jullie vele (goede!) doku pagina's gelezen hoe dat zou moeten worden gedaan. Edoch, weer een probleem, mijn Kubi praat, ondanks dat "Dutch" bij de installatie is opgegeven, in het engels met me. Nu is engels geen probleem natuurlijk alleen ik kan nu de nederlandse uitleg niet aan de engelse menu's knopen! En, omdat ik het net niet opkom kan ik dus ook dat niet veranderen.
Wie van de "diehards" met een groot hart wil met mij dit traject in

?
PS: deze posting staat in het verkeerde forum maar ik zie niet hoe ik het kan laten vervallen/weghalen, dus mods, be my guest