Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Segmentation fault by Rhythmbox  (gelezen 843 keer)

Offline Roeler

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Segmentation fault by Rhythmbox
« Gepost op: 2010/06/03, 22:28:37 »
Indien ik muziek van Rhythmbox wil overzetten naar mijn Creative Zen Touch (MTP), crasht het programma telkens na enkele tracks.
In de console krijg ik de melding 'Segmentation fault'.
Ook wanneer ik Gnomad2 gebruik krijg ik dezelfde fout wanneer de library van mijn mp3-speler wordt ingelezen.

Iemand die me kan helpen ? Ik gebruik ubuntu 10.04

Offline ivo

• Lid
Re: Segmentation fault by Rhythmbox
« Reactie #1 Gepost op: 2010/06/03, 22:35:06 »
Indien ik muziek van Rhythmbox wil overzetten naar mijn Creative Zen Touch (MTP), crasht het programma telkens na enkele tracks.
In de console krijg ik de melding 'Segmentation fault'.
Ook wanneer ik Gnomad2 gebruik krijg ik dezelfde fout wanneer de library van mijn mp3-speler wordt ingelezen.

Iemand die me kan helpen ? Ik gebruik ubuntu 10.04

Een segementation fault betekent dat een applicatie een geheugenlocatie wil beschrijven die door iets anders al in gebruik is.
Daar kun je zelf meestal niet veel aan doen, behalve de ontwikkelaars een bug-report te sturen. Of je moet zelf in de source duiken.
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
Re: Segmentation fault by Rhythmbox
« Reactie #2 Gepost op: 2010/06/03, 23:19:10 »
Er zijn wel een aantal bugs die dit zouden kunnen veroorzaken: https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/gnomad2

Je zou ook een bugrapport in kunnen dienen via de terminal:
ubuntu-bug gnomad2

Dat zorgt ervoor dat alle relevante informatie meegestuurd wordt. Je moet dan alleen wel zelf in het Engels een beschrijving plaatsen van wat je precies doet als hij crasht.