Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] configuratie-editor  (gelezen 707 keer)

[Opgelost] configuratie-editor
« Gepost op: 2010/05/28, 15:46:39 »
Kan iemand mij vertellen waar de "configuratie-editor" mijn persoonlijke instellingen opslaat?

bij voorbaat dank.
« Laatst bewerkt op: 2010/05/28, 16:31:51 door anton_2 »

Re: configuratie-editor
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/28, 15:51:21 »
Uw persoonlijke instellingen staan in uw persoonlijke map. Druk eerst ctrl+h om alle verborgen mappen en bestanden weer te geven, alle/de meeste mappen/bestanden met een punt voor zijn instellingen.

Als ge de algemene instellingen bedoeld, die kunt ge benaderen via gconf-editor. Dit kunt ge gewoon typen in het alt+f2 dialoogje.

« Reactie #2 Gepost op: 2010/05/28, 16:06:49 »
ik wil de map vinden waar de "configuratie-editor" mijn sneltoetsen in heeft gezet.

Deze zijn in de "configuratie-editor" in te stellen onder: /apps/metacity/global-keybindings en onder
                                                                            /apps/metacity/keybinding-commands

Er is wat veranderd dus ik wil de oude instelling terugzetten uit een backup.

« Reactie #3 Gepost op: 2010/05/28, 16:12:33 »
Achzo, die zijn te vinden in /home/gebruiker/.gconf/apps/metacity/...

« Reactie #4 Gepost op: 2010/05/28, 16:30:50 »
bedankt.
geen problemen meer.