Citaat van: rico op 2011/07/12, 21:18:15Wine is een handig programma je kunt er windows applicaties op ubuntu draaiaenNiet alee programma's werken daarop, let daar wel op. Of het verstandig is, ik werk liever niet met Wine maar probeer vervangende programma's te vinden.
Wine is een handig programma je kunt er windows applicaties op ubuntu draaiaen
Citaat van: davevr op 2011/06/10, 22:59:13Chrome (ipv die trage firefox met ziljoenen add-ons ..... Voor de add-ons ben je zelf verantwoordelijk, dus daar hoef je dan FF niet voor af te branden.Je HOEFT ze niet te installeren ... het is een vrij keuze van wel installeren of juist niet!Maak hier ook gebruik van diverse (6) add-ons, maar als FF is opgestart en ik open een nieuwe sessie merk ik niets van een snelheid die terugvalt.
Chrome (ipv die trage firefox met ziljoenen add-ons .....
Ubuntu Tweak
Het is eigenlijk een add-on voor Firefox, maar toch kan ik niet meer zonder: Tab Wheel Scroll. In Chomium (en Chrome?) voor Linux is het mogelijk om door naar de tab-balk te wijzen en te scrollen met het muiswiel van tab te veranderen, met deze add-on kan dit ook in Firefox.
Deze is veilig, er is al een aantal keer een artikeltje geschreven over Polly op OMG! Ubuntu. Dus deze vertrouw ik wel.
Citaat van: Nardon op 2011/10/31, 15:01:23Deze is veilig, er is al een aantal keer een artikeltje geschreven over Polly op OMG! Ubuntu. Dus deze vertrouw ik wel. Ik trollde alleen maar, zag je die evil-emoticon niet XD
sudo add-apt-repository ppa:conscioususer/polly-unstablesudo apt-get update && sudo apt-get install polly