Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost] wachtwoorden uit Thunderbird  (gelezen 728 keer)

Offline rkerklaan

  • Lid
[opgelost] wachtwoorden uit Thunderbird
« Gepost op: 2010/05/21, 19:12:09 »
Uhm . . .even de omgekeerde wereld . . . nu staan al mn accounts al in TB, maar wil ik graag even de wachtwoorden terug vinden. Kan ik dit in TB ergens vinden ?????
« Laatst bewerkt op: 2010/05/25, 21:00:12 door rkerklaan »

Re: wachtwoorden uit Thunderbird
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/21, 21:21:14 »
Uhm . . .even de omgekeerde wereld . . . nu staan al mn accounts al in TB, maar wil ik graag even de wachtwoorden terug vinden. Kan ik dit in TB ergens vinden ?????

Ja hoor. Kies Bewerken, voorkeuren, beveiliging, opgeslagen wachtwoorden, wachtwoorden tonen, ja
Thats it.
Laptop: PackardBell Easynote MZ-36, 2 GB, Ubuntu 12.04 + Ubuntu 11.10 beide met XP in VirtualBox (versie 4),
DesktopComputer: Intel(R) Celeron(R) CPU 2.40GHz, 512MB, Ubuntu 10.04.x LTS,
PPC: Mio Digiwalker P350, WM5

Offline Wiley

  • Lid
Re: wachtwoorden uit Thunderbird
« Reactie #2 Gepost op: 2010/05/21, 21:56:15 »
Cool, kon dat een jaar of 3 geleden ook al? Toen heb ik nog (destijds) Ethereal gebruikt om de wachtwoorden tijdens de automatische e-mail check uit de tcp/ip pakketjes te vissen, omdat ik ze vergeten was.
Over de moeilijkste route gesproken
 8)

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: wachtwoorden uit Thunderbird
« Reactie #3 Gepost op: 2010/05/21, 21:58:24 »
Cool, kon dat een jaar of 3 geleden ook al? Toen heb ik nog (destijds) Ethereal gebruikt om de wachtwoorden tijdens de automatische e-mail check uit de tcp/ip pakketjes te vissen, omdat ik ze vergeten was.
Over de moeilijkste route gesproken
 8)
En toen had je SSL niet enabled  ???
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Wiley

  • Lid
Re: wachtwoorden uit Thunderbird
« Reactie #4 Gepost op: 2010/05/21, 23:21:03 »
ondersteunen mn providers niet, zover ik weet... (oa KPN)