Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost] Evolutionberichten met in- en uitklappijltjes  (gelezen 415 keer)

Offline plek

• Lid
  • Steunpunt: Nee
[opgelost] Evolutionberichten met in- en uitklappijltjes
« Gepost op: 2010/05/18, 22:08:07 »
Vanavond zag ik dat er in Evolution berichten zijn die in het veld Onderwerp vóór de tekst een uitklappijltje (pijltje naar rechts) hebben. Klik ik dat aan, dan verandert het pijltje in een inklappijltje (pijltje naar beneden) en verschijnt er een ander bericht (soms meerdere), dat overigens wel van mij is.
Het tevoorschijn gekomen bericht is op één of andere manier geen gewoon bericht, omdat het niet goed meeloopt in de sortering (op datum in mijn geval) en lijkt te hangen aan het bericht waar het uit is geklapt. Zo'n onderhangend bericht heeft overigens zelf soms ook weer een pijltje naar rechts, waar dan ook weer een bericht achter blijkt te zitten.
Het maakt dus soms een geneste indruk, nog versterkt doordat het veld Onderwerp van een achterhangend bericht ook inspringt tov het bericht waar het achter hangt (als het nog duidelijk is).

Ik vind het maar een vreemd verschijnsel en ik ben er zeker van dat het er niet eerder was.

Iemand een verklaring en oplossing? Alvast bedankt.

Groet, Peter
« Laatst bewerkt op: 2010/08/24, 20:02:17 door plek »

Offline vanadium

• Lid
Re: Evolutionberichten met in- en uitklappijltjes
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/19, 08:54:35 »
View - group by threads (sneltoets: Ctrl+T)

Offline plek

• Lid
Re: Evolutionberichten met in- en uitklappijltjes
« Reactie #2 Gepost op: 2010/05/20, 21:01:52 »
Dank je vanadium, iemand heeft kennelijk per ongeluk ctrl+T gedaan, had ik niet aan gedacht... het schaamrood staat me op de kaken :-[