Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ING telebankieren  (gelezen 1182 keer)

Offline vragen

• Lid
ING telebankieren
« Gepost op: 2010/05/17, 19:15:30 »
Beste mensen,

Weet iemand welke programma je kunt gebruiken om het gedownloade werk van de ING website te openen in een bepaalde programma? Alvast bedankt. (gebruik Firefox)

Ik kan kiezen uit de volgende bestandsformaten:

1. Kommagescheiden
2. Tekst
3. ASCII Girotel
4. Kommagescheiden

Ik krijg de volgende foutmelding:

/tmp/1307294_04-01-2002_14-05-2010-3.csv kon niet worden geopend, omdat de ermee geassocieerde hulptoepassing niet bestaat. Wijzig de associatie in uw voorkeuren.

/tmp/1307294_04-01-2002_14-05-2010-1.txt kon niet worden geopend, omdat de ermee geassocieerde hulptoepassing niet bestaat. Wijzig de associatie in uw voorkeuren

Re: ING telebankieren
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/17, 19:33:36 »
Ik open de cvs bestanden met Open Office rekenblad. Eest OO rekenblad openen, vervolgens bestand openen, dan krijg je vanzelf een scherm waar je van alles kan instellen, komma gescheiden enz. Op OK drukken en alles wordt netjes in de kolommen en rijen gezet.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.