Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: uitlijning  (gelezen 583 keer)

uitlijning
« Gepost op: 2010/05/15, 01:55:16 »
in het menu van UNR zie ik dat bij systeemgereedschap de uitlijning van het vak niet klopt. Ligt dat aan mijn scherminstellingen?

Re: uitlijning
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/15, 10:38:30 »
Welke versie heb je van Ubuntu en gebruik je Netbook editon of netNetbook editon2? Maakt verder niet uit , ik heb ook dat het niet uitgelijnd is. Ik heb een resolutie van1024x600. Ik denk echter niet dat het aan de resolutie ligt, maar aan de iconen en de tekst lengte daarvan, als je bijvoorbeeld onder Systeem kijkt is bij bijv. Compuertschoonmaak, de C en de k weggevallen. Eens zoeken waar je dit aan kan passen.

Gevonden, ga naar Systeem>Uiterlijk klik op Aanpassen>Kies tabblad Pictogrammen>Kies bijv. High Contrast Inverse En het ziet er gelijk beter uit. :)
« Laatst bewerkt op: 2010/05/15, 10:45:27 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.