Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: synchronisatie  (gelezen 598 keer)

egidius125

• Gast
synchronisatie
« Gepost op: 2010/05/12, 15:34:17 »
Hallo computer wizards

ik ben een ingnoranus op computervlak, maar mijn broer heeft me ubuntu binnengetrokken een paar jaar geleden, en zelfs ik ben er mee weg... tot er weer eens iets specifieks voor me ligt. Misschien kunnen jullie helpen

ik speel bij een groep, om de optredens bij te houden gebruiken we bandagenda (.com), een soort online kalender op maat van groepen. Ik heb zelf een palm TX, en die sync ik met 'evolution' (works like a charm, tot hier geen problemen). Nu wil ik 'evolution' synchroniseren met die 'bandagenda' om zo alle optredens op mijn pda te krijgen zonder er iets voor te moeten doen. Hoe moet ik dàt in hemelsnaam doen!? heeft iemand een tip?

alvast bedankt

dries

Offline ivo

• Lid
Re: synchronisatie
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/12, 21:16:51 »
Staat hier iets dat je zou kunnen gebruiken? Er staan diverse kalenderachtige zaken tussen.
Misschien dat je kunt overstappen naar een andere kalender waar wel al support voor is?

http://projects.gnome.org/evolution/eplugins.shtml

Anders zul je zelf een plugin moeten bouwen.
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.