Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: GoogleEarthLinux.bin juist en werkend geinstalleerd krijgen ?  (gelezen 725 keer)

Als nieuwkomer op dit forum en als zeer beginnend gebruiker van Umbuntu Linux 10.04 LTS. En ben ook nog niet zo op de hoogte van de ins en outs van Linux wil ik daarom vragen of iemand kan vertellen hoe ik dit het beste kan doen ? . (Vorige week geïnstalleerd zonder veel moeite)

Via repositories in Umbuntu 10.04 is het programma Google Earth wel geïnstalleerd maar ik kan het helaas nog niet terug vinden bij  de programma's.
Is er ergens een handleiding in PDF bestand te downloaden in het Nederlands als dit mogelijk is, hoe dit dan ook voor andere programma's die van internet afkomen bruikbaar zouden kunnen zijn.

Alvast bedankt voor de uitleg.

Eric
Turbo-Eric

Offline TopGear

• Forumteam
Re: GoogleEarthLinux.bin juist en werkend geinstalleerd krijgen ?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/10, 08:55:45 »
Het zou onder Toepassingen>Internet>Google Earth
En anders via de terminal (toepassingen>hulpmiddelen>terminalvenster)
googleearth(vage code, maar het is de juiste. Ik zou google-earth genomen hebben, maar ok)